Nytt år, ny sida, nytt liv!

Ja, då har jag hittat hit. Jag tänkte börja blogga lite om mitt liv. Det kommer handla mycket om min familj, studier, fritid och kanske det som gör mig mest motiverad just nu, min viktnedgång.
Ja ni som känner mig vet ju att det finns mycket av mig, ca 20kg för mycket. I morgon börjar jag min väg mot ett hälsosammare och smalare liv. Jag kommer skriva här om vad jag äter, lägga ut lite bilder på god och nyttig mat osv. Hoppas du kommer följa mig här och heja på mig när jag är i en svacka.
I morgon börjara jag alltså på Vikt Väktarna med en kompis, nu gäller det!!


Annars händer det inte så mycket just nu, skrev en tenta i lördags men det tar 2 veckor innan jag får resultatet. Det kändes bra men man vet ju aldrig....

På torsdag ska jag på intervju ang ett semestervik på Neo, håll tummarna för mig.
Nu är det dags för soffan och tv:n ett tag, vi ses

Kram till alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0