E det något fel på mig eller....?

Ja, jag börjar undra. Har en tenta på lördag och försöker plugga till den men det är nästan omöjligt, vet inte hur jag ska bära mig åt. Det kvittar hur jag gör så slutar det med att jag somnar. Ok när man ligger och läser så är det kanske inte så konstigt men jag somnar när jag sitter vid köksbordet och pluggar. Det går bra ca 20 min sen börjar ögon bli tunga, till slut orkar jag inte hålla dom uppe. Ska jag behöva springa en runda runt huset var 20:e minut för att kunna plugga???? Då blir det inte mycket pluggande då heller. Är detta kanske sömnbristen man har haft nu i snart 6 år(sedan jag fick barn) som kommer smygande eller är ska jag kontakta guinnes rekordbok för världens tröttaste kvinna.
Funderar i och för sig på om det är något i mina gener??

Idag har jag haft Mio hemma han har haft feber och varit förkyld men idag är han frisk igen så i morgon blir det dagis. Vi var på biblioteket i morse och lånade filmer till honom sen har jag pluggat/sovit.
Jag är jätteglad för en sak. Biblioteket här i Veberöd har börjat med något nytt. Man kan gå dit varje dag efter stägning och vara där till 22, mån-sön. Man kan sitta och plugga, låna böcker, lämna tillbaka, ja allt som man kan annars. Man kommer in genom att identifiera sig med sitt fingeravtryck och kod, coolt va!?!?! Tänk att lilla Veberöd är först i Sverige med detta. Detta är perfekt för mig som inte dirtekt har någon stans att plugga här hemma. Dit kan jag gå när jag vill i stort sett och jag får vara ifred. Perfekt!
Idag är det viktis, vet inte om jag ska dit. Har verkligen missköt mig den senaste tiden. Vill inte ställa mig på den fula vågen. Kanske går dit utan att väga mig, bara för att få ny motivation. Behöver verkligen det nu. Tycker jag ända har gått ner mycket och inte är världens största längre men igår var det en som frågade mig om jag var gravid. Tack för den, Jävla kärring!!!
Nä sista rycket i böckerna innan jag ska hämta Viggo & Dante.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0