Då försöker jag en gång till.

Jag öppnade ju upp denna bloggen i början av året men kom lixom inte mycket längre än så. Nu tänkte jag försöka få in bloggandet i min vardag, mest för min egen skull, för att skriva av mig, men även för att ni andra ska kunna ha något skoj att läsa, hihi.
Idag är jag sjuk och är hemma från min praktik, tråkigt.....Skulle haft min mittbedömning idag och var lite spännd inför den men nu får jag vänta tills jag är någorlunda frisk igen.
Nästa lördag har jag en omtenta som jag har kämpat med 2 ggr innan, denna gången måste jag sätta den men behöver lite stöd hemmifrån.....Robert!!!! Vi får se hur det går, kan ju passa på nu när jag är hemma och barnen är på dagis, ett perfekt tillfälle till att plugga.
På lördag är det partävling, ska bli skoj. Undra vad vi ska göra.....

Har ju släppt det där med att räkna points under sommaren och märkte att jag visst fortsatte med det(skäms) men förra tisdagen var jag på vv och hade då gått upp nästan 3 kilo. Nya tag tänkte jag och gick hem med lite mer motivation än innan. Igår var det dags att ställa sig på vågen....-1,2kilo, jippy!

Igår hade Viggo näsblod, jag såg att han satt och tänkte på något sen sa han.
- Mamma, var bor blodet?
- I kroppen, sa jag, i hela dig.
Han tittade konstigt på mig. Jag visade hon på armarna och händerna där man lätt kan se kärlen.
-Där inne bor blodet.
-Nää, sluta mamma, blodet är inte blått.
Sen gick han...
Roligt med barns funderingar.

Nu ska jag sätta mig med böckerna.
Hej svejs i lingonskogen


Kommentarer
Postat av: Jenni

Va bra du skriver, kanske en ny karriär för dig?

Hoppas allt är bra med dig, saknar dig (och barnen) SÅ mycket. Hoppas verkligen vi ses snart. Många pussar.

2009-10-07 @ 11:43:14
Postat av: Milla

I like.

Kul att du börjar blogga igen. Ja du barn har hur kul kommentarer som helst:) Med lite stöd hemifrån så fixar du allt, men det gäller att männen ställer upp. Men du har ju en go sådan.

Kramelikram Gummsan;)

/Milla

2009-10-07 @ 20:29:34
URL: http://millan-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Theres

Det här blev ju jätte bra! Viggo e ju bara för rolig.Grattis till ditt minus på vågen, fan nu får väl jag också skärpa mig igen.....Kram

2009-10-08 @ 09:41:40
URL: http://theresochskogstrollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0