Livet rullar på

Idag lämnade jag barnen kl 8. Viggo var jätte ledsen, jag var tillslut tvungen att gå fast han gallskrek. Känns aldrig skoj när det e så.....fast jag vet att det gör över fort.

Nu har jag kommit in i mitt pointsräknande igen, så det kommer ni få stå ut med att läsa om här. Jag kan ju inte fuska om jag ska "redovisa" här vad jag har ätit så därför kommer jag ta upp det lite ibland.
Lunchen idag blev inget avancerat, 2 grova mackor med keso och tomat, en smoothie med jordgubb och banan,mums!! Detta kalaset gick på 8,5 points, lite för "dyrt" för en lunch men så blir det ibland. Jag har ju 22 points/dag så det blir att prioritera hur man vill ha det.


Angående skolan är jag lite förvirrad just nu. Vi har en osce-examination (en praktisk) där det ingår att sätta pvk, KAD, ge injektion, infusion osv. Detta är ett moment jag gjorde när jag läste termin 2 och nu har dom ändrat det till termin 3 plus att det nu då är en osce. Fick besked om idag att jag själv får bestämma om jag ska göra den eller inte....Det kan ju vara bra för att öva men samtidigt om jag misslyckas måste jag göra om det fast jag lixom har klarat det en gång innan.....Nu blev det nog rörigt för er men jag vet bara inte vad jag ska göra. Hjälp!

Jag måste bara visa er lite bilder på Dante....när han äter själv.

Det e skoj att äta själv


Å gott var det oxå



Aaahhhh, kanman få mer mat eller?!?!?!?






Vad e det för föräldrar man har som säger att maten e slut. Man blir ju helt uppgiven....


Kramizzar till "alla" som hälsar på här!

Kommentarer
Postat av: Millanm

Hej. Först får du förklara namnet på bloggen tack?

Angående OSCE så förstår jag din förvirring. Om jag varit i din situation så hade jag inte gjort det igen, helt grundat på det du själv säger, fixar du inte det så får du göra om det, har du den tiden??? jag vet ju iof att du klarar det men det är onödigt att riskera. Sen är det ju bra att friska upp minnet men det tror jag att du får många tillfället att göra på din praktik.



Kramelikram

2009-10-09 @ 13:23:50
URL: http://millan-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Mivida= Mio, Viggo, Dante. De två första bokstäverna i varje namn. Smart va??hihi

2009-10-13 @ 09:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0