Man får inte vara dum....

Nu i morse när jag skulle köra iväg och lämna  barnen på dagis så var jag lite stressad, som vanligt när jag ska lämna dom. Det är ju inte så att dom är sammarbetsviliga direkt. Ut med kidsen i bilen in igen för att hämta lite extra kläder. Jag sätter mig i bilen och kl är 07.50, barnen ska vara på dagis kl 08 för då står frukosten serverad. Jag tittar upp, men ser inget......upptäcker då att rutorna är helt fulla med frost. Har lixom inte tid att skrapa rutor, måste bara köra direkt...
What to do??? Jo jag gick in, hämta en kanna med varmt vatten och slängde på rutorna. Perfekt!!!! Effektivt och man slapp frysa om fingrarna, jippy. Och ja, vi han i tid, antagligen tack vare min klokhet;)

Idag ska jag plugga, har ju en tenta som jag ligger back med. På lördag ska jag fanimej sätta den, annars ger jag snart upp...blir så arg när det inte går.

Jag hade min mittbedömning förra veckan. Det gick jätte bra, lite skillnad på hur dom "betygsätter" mig gentemot vad jag själv tycker, men men. Det är ju tur att det är på det hållet, att dom tycker jag är jätte duktig. Synd bara att jag har lite svårt att ta in det. Det är så lätt att jämföra sig med en som har jobbat som ssk länge, att tro att man ska kunna allt hon kan. Själv känns det som om jag är pytte liten och inte kan något.

Nu är det dags för frulle.

Kramar till mina pysseltjejer som jag inte träffar denna veckan.



Kommentarer
Postat av: Theres

Shit va klok du e tjejen!! Du vet att det är JÄTTE STOOOOOR risk att rutan spricker när du gör så va!! Kram på dig smartis....

2009-10-13 @ 14:45:19
Postat av: Millan

Haha! nu vet hon;)

Visst känner man sig liten & trög på praktiken, men men du som jag är ju egentligen proffs på det vi gör right;) Du kommer bli bästa jäkla ssk när du är klar. Kramen

2009-10-13 @ 21:40:54
URL: http://millan-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hej!! Nu har du press på dig...kollar varje dag om du skrivit nåt nytt!! Ska ni ha kalajs för Slangen i helgen eller?? Vi ses på torsdag!! KRAM!

2009-10-15 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0