Uppdatering

Ja, jag vet, det var ett tag sedan jag skrev något här men det har bara varit för mycket på senaste.
Hela historien med armen orkar jag inte dra, ni flesta känner redan till det.
Dante fick feber i tisdagskväll, har haft mellan 39-41 grader fram till i går. Robert var med honom på vårdcentralen igår, lite röd i örat.....blev lite penicilin. Hoppas det inte blir mer sjukdomar här hemma nu.

Nu har jag bara denna och nästa vecka kvar på praktiken, känns skönt men oxå lite tråkigt. Trivs så bra med mina handledare och alla andra som jobbar där. Har min sista dag där den 5/11. Huvudhandledaren vill att jag ska ta igen de dagar jag var borta för armen, hon vill att jag ska jobba den sista helgen 7-8/11. Känns ju lagom skoj/motiverande om jag lixom redan är godkännd i kursen.....får nog prata med henne.

Idag blir det ingen viktis.....:$......och inget pyssel.

Nä, jag är inte alls på skrivhumör idag, eller inte just nu i alla fall. Ska äta frukost nu och försöka göra lite nytta sen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0